Bere cu putine calorii

10 06 2008

M-am uitat putin peste studii si am descoperit ca la finele anul 2007 consumul de bere din Romania atinsese un nivel considerat „competitiv”, situandu-ne astfel intre primele 10 tari ale lumii la acest capitol. De departe, bautura preferata in Romania este berea si mi-e greu sa cred ca nu sunt si destule femei care sa o consume cu placere. Pentru femeile, dar si pentru barbatii care tin la silueta, dar si la luciditate sau permis auto, avem berea fara alcool, ce-i drept mai putin savuroasa decat berea cu alcool, dar clar cu mai putine calorii.

Ce-am descoperit insa prin peregrinarile mele recent a fost berea light. Un gust autentic de bere (nimic siropos, nici un iz de fruct, ci gust intens, amar de bere), la numai 2.4% alcool si categoric mai putine calorii (29 la 100 ml).

N-am vazut pe la noi, dar mi-ar placea.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

