10 trucuri pentru abdomen plat

15 07 2008

Trucurile pentru un abdomen plat sunt categoric mai mult de 10. Unele tin de obieceiurile nostre zilnice sau de ceea ce mancam, altele de posura pe care o adoptam, altele de tipul de exercitii pe care le facem  (sau mai degraba nu le facem). Am ales astazi 10 trucuri destul de la indemana multora. Nu necesita un efort fizic iesit din comun sau restrictii alimentare, ci mai degraba doar un pic de atentie. Sa le luam pe rand:

1. Relaxeaza-te. Prea mult stres determina cresterea colaceilor in jurul burtii. Explicatia? stresul determina cresterea cortisolului, un hormon responsabil pentru asezarea grasimii in jurul taliei.

2. Renunta la alcool. Si alcool are tendinta de a creste nivelul de cortisol, determinand depunrea grasimilorin jurul taliei.

3. Renunta la fumat. Desi potrivit opiniei multora fumatul tine greutata sub control, realitatea este ca fumatul determina dispunerea grasimilor mai degraba in zona abdomenului (si de data aceasta se pare ca tot cortisolul e de vina).

4. Mananca mai multe fibre. Aceasta te va ajuta si sa pierzi din kilograme, dar si din burtica. Poti lua fibre din fructe, legume si cereale sau chiar din suplimente alimentare cu fibre.

5. Bea multa apa. Desi ti s-ar putea parea ca apa bauta te baloneaza, realitatea e ca apa te poate scapa de balonare. Secretul? Bea apa usor calduta, in canitati mici dar in reprize dese .

6. Pastreaza-ti sistemul osos puternic. Acesta te va ajuta sa ai o postura corecta si sa ai contol asupra cavitatii abdominale. Pentru sistem osos puternic alege alimente bogate in calciu (lactate dar si legume) si suplimente cu calciu.

7. Pastreaza-ti inima in forma. Exercitiile aerobice de tip cardio te vor ajuta mai mult decat toate excercitiile pentru abdomente sa iti pastrezi postura si abdomenul plat.

8. Trage burta. Imagineaza-ti ca ai un magnet lipit de sira spinarii care atrage burta inspre el.

9. Mergi la inot. Mai ales pe timpu verii poti profita de piscine in aer liber, stranduri sau iesiri la mare. Inotul ajuta la definirea muschilor abdominali.

10. Stai pe scaun ca un rege. Stand cocosat pe scaun burta se accentueaza, si nu doar pe perioada sederii pe scaun. Controleaza-ti permanent pozitia, asigura-te ca picioarele ajung pe podea, iar daca crezi ca este cazul poti sa pui o perna sub mijloc astfel incat sa te ajuti sa ai o postura corecta.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: