Despre slabit cu lepto 3/1

10 11 2008

Cu acest articol mi-am propus sa deschid o rubrica a experientelor personale avute de mine sau de voi in lupta contra kilogramelor. De ce? Pentru auzim zilnic de multe „solutii miraculoase” de slabit si chiar alegem sa incercam unele dintre ele. Pentru ca unele dintre solutiile promovate se bazeaza pe niste marturii care ne indeamna sa cumparam, insa realitatea este de multe ori alta, in sensul ca obiectivul pe care ni-l propunem (de a pierde „n” kilograme) nu il atingem.

Ce este Lepto 3/1
Conform spuselor producatorilor, Lepto 3/1 este o combinatie de pincipii active, care lupta impotriva problemelor de greutate cauzate de un apetit crescut datorat carentei leptinei, unui metabolism incetinit si excedentului de cortizol datorat stresului.
Despe Lepto 3/1 am citit intr-o revista pentru femei, apoi am intrat chiar pe site-ul produsului. Am cautat apoi articole despre leptina si parea ca producatorul tratamentului nu este singurul care crede in aceasta teorie conform careia hormonul numit leptina este responsabil cu kilogramele in exces. Ca sa nu credeti ca am citit doar ce mi-a placut sa aud, recunosc ca am gasit si un articol care spunea ca experiente de laborator realizate pe soareci au aratat ca injectarea de leptina ii ajuta sa piarda din exces ponderal, insa nu s-au obtinut rezultate la fel de satisfacatoare la experientele care au implicat omenii.

Premisele propriului experiment
Mica mea documentare m-a determinat sa consider ca tratamentul nu ae riscuri evidente, asa ca m-am decis sa il incer. Am optat pentru un tratament de 14 zile (cel de 7 zile promite o scadere de pana la 5 kg, iar cel de 14 zile de pana la 10 kg). Am 166 cm si am inceput cura cu o greutate de 64 de kg, asa ca am considerat ca o reducere de pana la 10 kg ma poate multumi. Mi-am asumat si faptul ca as putea sa nu slabesc chiar de loc, concluzia in acest caz fiind aceea ca aceasta greutate este cea optima (sic!)

Rezultate partiale
Nu am avut rabdare sa astept finalul tratamentului de 14 zile. Am simtit nevoia sa incep sa scriu mai devreme. Sunt in a 6-a zi de tratament (practic dupa cea de-a 7-a ar fi trebuit sa ma vad cu pana la 5 kg mai slaba) si am un kg in PLUS. In primele zile chiar mi-a fost mai foame decat de obicei. Trebuie sa recunosc ca desi nu sunt subtire cum as vrea nu mananc prea mult. Deci pana acum rezultatele lipsesc. Nu ma voi grabi totusi sa trag concluzii. O voi face la final. In aceasta faza sunt totusi tentata sa cred ca tratamentul a putea avea efect la persoane cu multe kg peste o limita normala, care nu se pot abtine de la a manca intruna.

Voi mai scrie la finalul tratamentului. Si voi incerca sa fiu cat mai obiectiva.

Daca aveti ceva de impartasit legat de tratament cu lepto3/1  va rog sa imi scrieti. Daca aveti alte experiente cu tratamente de slabit va astept sa le impartasiti si altora.

Maia


Acțiuni

Information

5 responses

5 02 2009
anda8230

Buna Maia,

A trecut ceva timp de cand ai scris articolul. Ce ne poti spune? Recomanzi pana la urma cura cu Lepto 31?

11 02 2009
sensissensis

Buna,

multumesc ca m-ai tras de maneca.
Am promis ca revin si nu am facut-o, dar concluzia mea este ca lepto3/1 nu este un medicament de recomandat.
Nu am slabit nici macar un kilogram, desi am luat doza care m-ar fi condus spre -10 kg. Recunosc ca m-as fi multumit si cu -4.
Cred ca povestea care apare prin reviste este pur marketing. Cred ca leptina poate avea un rol in mentinerea siluetei, insa solutia nu cred ca este lepto 3/1. Cred ca mai degraba este nevoie de cercetari suplimentare care sa releve cum anume leptina poate fi introdusa in suplimente nutritive petru slabit.
Si mai cred ca oricat de mult visam la pastile miraculoase tot disciplina este solutia.

11 02 2009
anda8230

Mersi mult pentru raspuns.
Si eu am aceeasi parere privitor la slabire, dar acum sunt intr-o faza ca as avea nevoie de un miracol, de o motivatie in plus…

11 02 2009
sensissensis

Anda,

am scris acum despre pastilele Youthfull Island. Ele sunt o varianta. Cat despre motivatie, cel mai bine o cauti in interior.

Maia

28 10 2009
ralucach

Salutari tuturor!

Eu am incercat cura cu Lepto 3/1 si am fost foarte multumita. Pastilele mi-au redus pofta de mancare considerabil, lucru care m-a ajutat sa slabesc 3 kg.

Problema este ca nu mai am adresa distribuitorului de Lepto 3/1 si nu stiu cum sa ii cotactez. Am pierdut si revista unde citisem despre produs.

Are cineva adresa distribuitorului de Lepot 3/1 sau vreun site? V-as fi recunoscatoare daca m-ati putea ajuta.
Multumesc anticipat!

Raluca

Lasă un răspuns

